دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
برپایی غرفه تجمیعی در نمایشگاه کتاب برای ناشران کودک و نوجوان

غرفه تجمیعی ناشران کودک و نوجوان همزمان با سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ناشران حوزه کودک اختصاص داده می‌شود.

احسان عظیمی، مدیر غرفه تجمیعی ناشران کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به اختصاص فضا برای ناشران این حوزه به همت انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، عنوان کرد: مشابه سال‌های اخیر یک غرفه تجمیعی برای ناشران کودک و نوجوان اختصاص داده شده که هدف آن حمایت از ناشران کوچک‌تر یا ناشرانی است که امکان حضور در نمایشگاه را ندارند اما علاقه‌مند هستند در غرفه جمعی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور در این غرفه رایگان است، افزود: ناشران علاقه‌مند و فعال حوزه کودک و نوجوان در صورتی که در نمایشگاه غرفه نداشته باشند یا کتاب‌هایشان در هیچ غرفه‌ای نباشد، می‌توانند در این غرفه تجمیعی حضور داشته باشند.

عظیمی ادامه داد: فضای این غرفه حدود ۲۳۰ مترمربع تعیین شده و قرار است غرفه‌آرایی، امکانات و فروشنده برای آن پیش‌بینی شود.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها