پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
همه دستگاه‌ها باید در برگزاری جشنواره خلیج فارس مشارکت کنند

هرمزگان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: جشنواره خلیج فارس، یک جشنواره ملی است که همه دستگاه‌ها باید در برگزاری آن مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اسمعیل جهانگیری در سومین جلسه هم اندیشی جشنواره ملی خلیج فارس که با حضور معاونین و دیگر اعضا در محل دفتر مدیرکل برگزار شد، از عدم مشارکت دستگاه‌ها در برگزاری جشنواره فرهنگی خلیج فارس گلایه کرد و جشنواره خلیج فارس را یک جشنواره ملی عنوان کرد که همه دستگاه‌ها باید در برگزاری این برنامه مهم مشارکت کنند و اداره فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی این جشنواره با کمبود بودجه مواجه است.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیری جشنواره خلیج فارس را بر عهده دارد و چندین دوره از جشنواره را مدیریت و برگزار کرده است و در این سال‌ها با توجه به اینکه همکاری دیگر دستگاهای اجرایی کم بوده با فراز و فرودهایی همراه بوده است.

جهانگیری جشنواره خلیج فارس را یک جشنواره فرهنگی دانست و عنوان کرد: با توجه به هویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که هویت فرهنگی دارد این جشنواره را به اندازه توان خود برگزار کرده است ولی منابع تخصیص داده در استان اندک است.

در پایان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار استفاده از ظرفیت داخلی استان، بویژه از ظرفیت هنرمندان در بحث طراحی پوستر و دیگر رویدادهای این جشنواره شد. و همچنین در نشر حداکثری آن خواستار استفاده از تمامی ظرفیت رسانه‌های استان شد.

در پایان این جلسه اعضا به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص موضوع مورد هدف برای برگزاری جشنواره ملی خلیج فارس به تبادل نظر پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها