سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
نقش دستگاه‌های فرهنگی برای انس عمومی با ادبیات کهن فارسی بررسی شد

جلسه ۸۱۶ شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستور بررسی برنامه ملی انس عمومی با ادبیات کهن فارسی و بررسی مناسبت‌های تقویم سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پیش از دستور این جلسه گزارش شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی توسط حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بجنورد ارائه شد و توصیه‌های شورای فرهنگ عمومی درباره سفرهای نوروزی مطرح شد. همچنین در این جلسه از کتاب و تارنمای ابررویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه رونمایی شد.

رونمایی از کتاب مرجع رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه از سوی وزیر فرهنگ

در بخشی از این جلسه، کتاب مرجع ملی خانواده و فرهنگ عامه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد. کتاب «مرجع رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه» با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و انسیه خزعلی، معاوت امور بانوان رئیس جمهور رونمایی شد.

تفاهم‌نامه وزارت فرهنگ و منطقه آزاد قشم منعقد شد

این تفاهم‌نامه بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و منطقه آزاد قشم برای راه‌اندازی منطقه ویژه فرهنگی جهت توسعه تولید، خدمات و صادرات صنایع فرهنگی در قشم منعقد شد. همچنین این تفاهم‌نامه همسو با ابعاد فرهنگی سیاست‌های توسعه دریاپایه، تقویت اقتصاد فرهنگ ساحلی و اقتصاد فرهنگ دریا تنظیم شده است.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هشتصد وشانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور اعضای این شورا و حضور برخط مدیران کل استانی در سالن غدیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها