شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
رونمایی از کتاب «دومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان»

مراسم رونمایی از کتاب «دومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان» به‌مناسبت نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

بهروز امیری، مدیر انتشارات سیمای فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از رونمایی کتاب «دومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان» خبر داد و گفت: در این جشنواره جمعی از کودکان و نوجوانان با در دست گرفتن قلم از استعدادهای هنری خود استفاده کرده‌اند و نقاشی‌هایی کشیده‌اند که عنوان آن را «تولد خورشید» ودوستی با خورشید بیان می‌کنند.

وی افزود: پس از اعلام فراخوان صدها تابلوی «تولد خورشید» که موضوع آن‌ها دوستی است از ایران و خارج از ایران به دبیرخانه مسابقه رسید و در این میان افرادی چون حامد هاشمی‌مقدم، علیرضا نجاتی، محمد جعفرزاده، سوسن تاجری‌نسب، مریم کیانفر و لیلا طهرانی با هم متحد شدند تا این فراخوان را به بهترین شکل ممکن منتشر شود، همچنین معصومه فضلی مدرس، کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری فرهنگسرای کودک و نوجوان نیز نقش عمده‌ای در شکل‌گیری این رویداد داشت.

امیری با بیان اینکه مدیران مدارس داخل و خارج از ایران نیز حمایت بسیار خوبی ادامه داد: این دومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودکان به مناسبت تولد خورشید (نیمه شعبان) برگزار می‌شود همه نقاشی‌هایی که کودکان به دبیرخانه ارسال کرده‌اند در کتابی چاپ شده و به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

به‌گفته وی، نقاشی.های زیبای کودکان از سراسر جهان به این جشنواره ارسال شده و به بهترین نقاشی‌ها جوایز، دیپلم افتخار و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

امیری با بیان اینکه طراح گرافیک جشنواره منصور جام شیر بود، گفت: داوران این دوره محمدحسین صلواتیان، علی دانشور و حسن مهرپویان بودند و همزمان با روز نیمه شعبان آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

این مراسم یکشنبه ۶ اسفند از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در سالن شماره ۸ باغ کتاب برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها