دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
با پرفروش‌ترین رمان‌ها و عاشقانه‌های کلاسیک خارجی آشنا شوید

هرمزگان - یکی از پرطرفدارترین بخش‌های نمایشگاه کتاب هرمزگان، پرفروش‌ترین رمان‌ها و عاشقانه‌های کلاسیک خارجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از پرفروش‌ترین رمان‌های بخش داستان‌های خارجی، می‌توان به کتابخانه نیمه شب، هر دو در نهایت می‌میرند، مغازه خودکشی، عقاید یک دلقک، داستان‌های شرلوک هولمز، صد سال تنهایی، کلکسیونر، کتاب ۱۹۸۴، قمار باز، کیمیا گر و … اشاره کرد.

عاشقانه‌های کلاسیک نیز کتاب‌های جین آیر (جلد ۱ و ۲)، غرور و تعصب، ربکا، عقل و احساس، مادام کاملیا، دزیره (جلد ۱ و ۲)، رویا، قصر آبی، زنان کوچک، آیتان فروم، مرد کوچک، ترغیب، مانون، لسکو، اِما و … هستند.

ردیف دوم بخش دو، در راهرو اصلی به سمت سالن برنامه‌های جنبی و پشت داستان‌های فارسی و بخش ۳ با دو ردیف به طور کامل به داستان های خارجی اختصاص دارد.

رمان‌ها و داستان‌های پرطرفدار خارجی یکی از چند بخش جذاب نمایشگاه کتاب هرمزگان است که علاقه مندان می توانند از آن بازدید کنند و ساعات‌ها در کتاب‌های متنوع این بخش به جستجو و گشت و گذار بپردازند.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان به صورت غیر رسمی از شنبه ۲۱ بهمن آغاز شد و تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و ۲۵ هزار عنوان با ۳۳۰ هزار جلد کتاب در ۲۹ راهرو به علاقه‌مندان کتاب عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها