شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کتابخانه مسجد امام شهدای بندرعباس افتتاح شد

هرمزگان - مدیر گروه «کتاب‌ وقف مطالعه در گردش» هرمزگان گفت: کتابخانه مسجد امام شهدای بندرعباس افتتاح شد.

مهدی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از گشایش کتابخانه مسجد امام شهدا بندرعباس به همت گروه جهادی محبان امام زمان (عج) و همکاری خیرین خوشنام در شامگاه ۱۳ بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

مدیر گروه جهادی محبان امام زمان (عج) ضمن اعلام این خبر افزود: پس از کسب موافقت و هماهنگی با هیات امنا، امام جماعت و مسول پایگاه بسیج این مسجد، دو دستگاه کمد و تعدادی کتاب توسط خیرین خوشنام گروه در اختیار این مسجد در بلوار امام خمینی، خیابان فجر، واقع در محله گلشهر جنوبی قرار گرفت و چند نفر از افراد بسیجی فعال این مسجد زحمت مدیریت و توزیع کتاب در این مسجد را به عهده گرفتند.

وی اضافه کرد: ان شالله در نظر داریم در مسجد غدیر بندرعباس نیز این کار عام المنفعه فرهنگی، مذهبی را در سطح گسترده‌تری انجام دهیم ولی نیاز به کمد کتاب، میز و یک عدد صندلی داریم.

فیروزی ادامه داد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب مذهبی، مهدوی و شهدایی در اختیار این دو مسجد قرار داده شده است که در صورت استقبال و مدیریت صحیح آن، ظرفیت افزایش تعداد کتب به ۱۰۰۰ جلد وجود دارد.

مسئول گروه جهادی محبان امام زمان (عج) در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آموزش و پرورش، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، کتابخانه سید احمد خمینی، کنگره سرداران شهید استان هرمزگان، نیروی دریایی سپاه، و خیرین خوشنام گروه ابراز امیدواری کرد: بزودی در ۱۴ مسجد بندرعباس، طرح «کتاب وقف مطالعه در گردش»، خصوصاً محلات کمتر برخوردار اجرا و مردم شهید پرور و انقلابی این شهرستان از این امر منتفع شوند.

این چهره فعال حوزه کتاب از خیرین، علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی و مردم بندرعباس دعوت کرد در این امر خیر مشارکت کنند و حتی با وقف یک جلد کتاب، واقف باشند و از اجر معنوی و باقیات صالحات این کار خیر برخوردار شوند.

او در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های بلااستفاده خود را به کتابخانه حسینیه امامزاده سید مظفر علیه السلام تحویل دهند. همچنین اعضای گروه «کتاب وقف مطالعه در گردش»، در پایگاه فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، کتابخانه امامزاده سید مظفر علیه السلام، مسجد جامع بندرعباس در روزهای جمعه، مسجد امام خمینی و مسجد غدیر خیابان حکمت کتاب ها را در بین نمازگزاران و زوار توزیع می‌کنند که می‌توانند کتاب‌های اهدایی شما را تحویل بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها