چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
گردهمایی موسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی  برگزار می‌شود

بنیاد سعدی دهمین گردهمایی موسسه‌ها و نهادهای فعال در آموزش زبان فارسی در جهان را به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «بررسی موضوعات روز آموزش زبان فارسی در جهان» و «فناوری‌های نوین در آموزش زبان فارسی» محور اصلی این گردهمایی یک روزه است که ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

نمایشگاه آثار موسسات فعال در آموزش زبان و ادبیات فارسی در جهان، امضای تفاهمنامه میان بنیاد سعدی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دانشگاه علامه طباطبایی، رونمایی از بخش اول سامانه یادگیری ترکیبی فارسی (سیتفا) و نرم‌افزار آموزش واژه، رونمایی از سند تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی و سند تربیت مدرس زبان فارسی، تقدیر از همیاران بنیاد سعدی در بخش گردشگری و رسانه و گرامیداشت استاد فقید «دکتر صفار مقدم» از دیگر برنامه‌های این گردهمایی خواهد بود.

گردهمایی موسسه های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان سالی یک بار به منظور تبادل نظر و اطلاع از آخرین فعالیت‌ها در حوزه آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان برگزار می‌شود و در سال‌های گذشته میزبانانی همچون وزارت امور خارجه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد ایران‌شناسی و دانشگاه علوم پزشکی تهران داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها