سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
آغازبه‌کار کتابخانه سیار روستایی جاسک با حضور وزیر آموزش و پرورش

هرمزگان - در آستانه آغاز دهه مبارک فجر، کتابخانه سیار روستایی شهرستان جاسک با حضور وزیر آموزش و پرورش آغازبه‌کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در آستانه دهه مبارک فجر و دور دوم سفر ریاست جمهور به استان هرمزگان با حضور وزیر آموزش و پرورش کشور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، کتابخانه سیار روستایی لیردف جاسک افتتاح خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان در این خصوص گفت: با عنایت به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه‌های رشد و پرورش توان فکری، کشف و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان و سو بخشی آن‌ها در مسیر تحقق ارزش‌ها وهنجارهای اسلامی ایرانی و تقویت روحیه‌ی انقلابی از راه فرصت کتابخوانی را ایجاد می‌کند و البته این موضوع در مناطق کم برخوردار اهمیت بیشتری دارد، اقدام به راه اندازی کتابخانه سیار در لیردف جاسک کرد.

پروین پشتکوهی افزود: پروژه افتتاح این کتابخانه سیار روستایی به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال است. این کتابخانه سیار با حضور یک مربی همراه با کتاب، بازی و سرگرمی به ۲۰ روستای توابع لیردف شهرستان جاسک خدمات فرهنگی خواهد رساند.

وی اولین ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار روستایی درحوزه لیردف شهرستان جاسک را تراکم جمعیت چشمگیر دانش آموزی دراین منطقه عنوان کرد.

به گزارش ایبنا، شهرستان جاسک در ۳۳۴ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان قرار دارد. جمعیت دانش آموزی روستایی این شهرستان ۷۰ درصد از کل جمعیت دانش آموزی جاسک را شامل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها