دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
برگزاری جشنواره رسانه‌ای‌ «روایت خدمت» در سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان پیشنهاد شد

هرمزگان - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: «جشنواره رسانه‌ای‌ روایت خدمت» در سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان پیشنهاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اسمعیل جهانگیری یکشنبه در پنجمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان «جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت» در سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان را پیشنهاد کرد.

وی برگزاری این جشنواره را تحت عنوان طرح‌های ماندگار دولت مردمی در زمینه عکس، یادداشت، خبر، مصاحبه، تیتر و… مطرح و سایر اعضای شورای اطلاع رسانی در این خصوص به همفکری و ارائه نظرات خود پرداختند.

جهانگیری در ادامه افزود: این نشست در راستای پوشش جامع سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان است تا با هماهنگی و همفکری دیگر اعضا بتوانیم دستاوردهای دولت را به اطلاع عموم مردم جامعه برسانیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌ها و عملکرد خود را به دبیرخانه ارسال کرده تا ما بتوانیم در سفر ریاست جمهوری آنها را ارائه کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان نیز گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی بیشترین تاثیر را در میان مردم دارد و باید تمام تلاشمان را به منظور انعکاس عملکرد دولت به اطلاع مردم برسانیم.

احسان کامرانی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن سفر هیئت دولت و رییس جمهوری به استان هرمزگان می‌طلبد تا با همکاری رسانه‌ها، روابط عمومی‌ها و فضای مجازی این رویداد و کارهای صورت گرفته در استان را به مردم اطلاع دهیم.

وی اذعان داشت: ما دو برنامه مهم را در سال‌جاری در پیش داریم. یکی سفر ریاست جمهور و دیگری انتخابات مجلس شورای اسلامی است و اطلاع رسانی از عملکرد دولت می‌تواند بیشترین تاثیر را از مشارکت مردم در انتخابات داشته باشد.

کامرانی در پایان بیان داشت: ما باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران و اهالی رسانه برای این دو رویداد مهم حداکثر استفاده را داشته باشیم تا بتوانیم کارهایی که در این مدت دو ساله در استان انجام گرفته را بر اساس واقعیت به مردم جامعه نمایش دهیم.

به گزارش ایبنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و اعضای هیئت دولت در دومین سفر استانی خود پایان این هفته به هرمزگان سفر خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها