یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
رونمایی و جشن امضای کتاب «سفر میرا»

رونمایی و جشن امضای کتاب «سفر میرا» به همت انتشارات سروش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ در گفت‌وگوی حضوری به موضوع رونمایی کتاب «سفر میرا» در محل شهر کتاب مرکزی پرداخته می‌شود.

کتاب «سفر میرا» نوشته پت دیبو با ترجمه عسل لاهوری برای گروه سنی نوجوان از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب «سفر میرا»، داستانی سرشار از عشق و مهر، روزی و برکت، بخشش و ازخودگذشتگی، دیگر دوستی و فداکاری است.

در بخشی از کتاب آمده است:

و ما، امروز، به باغی می‌نگریم، که مثل کُرۀ خاکی بزرگ است و وسعت آن به اندازۀ دایرۀ زیست انسانی از آغاز خلقت تا کنون است.

خاک زایندۀ این باغ، ذات پاک انسان و دانه‌های آن، بارقه‌های مهر و امید هستند، که با شور زندگی و ایمان به خداوند، درختان تنومندی را به وجود آورده‌اند که در سایه سار آرامِ آن، زندگی در جریان است...

پر از برکت خدا...

و پر از زیبایی و خوبی.

در همین راستا انتشارات سروش قصد دارد یکشنبه (۱۷ دی‌ماه) از ساعت ۱۵ الی ۱۶ با حضور مترجم کتاب، عسل لاهوری نشستی حضوری تحت عنوان، نشست رونمایی و جشن امضای کتاب «سفر میرا» در محل شهر کتاب مرکزی به نشانی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان شهید مطهری، نبش کوچه کلاته، پلاک ۷۶۵، برگزار کند.

چاپ نخست این کتاب در ۲۴ صفحه وزیری مصور رنگی، شمارگان ۵۵۰ نسخه و با قیمت ۱۶۴ هزار تومان از سوی نتشارات سروش در اختیار علاقمندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شماره ۸۸۳۱۰۶۱۰ و فروشگاه اینترنتی با شماره ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل نمایند. همچنین از طریق پیام‌رسان‌های بله و ایتا انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط