چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
«حاء. سین. نون» به چاپ سیزدهم رسید

چاپ سیزدهم کتاب «حاء.سین. نون» نوشته سیدعلی شجاعی وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ این رمان، روایتی از زندگانی امام حسن مجتبی (ع)، در بستر زمانی شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) و آغاز خلافت امام حسن (ع) تا شهادت ایشان با محوریت صلح است. شجاعی در این رمان با رفت‌وبرگشت‌های راوی میان دو جبهه امام و معاویه و بازسازی و بازیابی اهداف و افکار و شخصیت معاویه، تصویری جدید از صلح امام به مخاطب ارائه می‌دهد.

نویسنده در آغاز کتاب آورده است: «و خداوند را آیه‌ای است که نازل شد به آغوش پیامبر: حاء. سین. نون. ذِکرُ رحمَتِ رَبکَ عَبدَه مُجتَبی» و با تاکید بر رازورانگی شخصیت حضرت و رفتارشان در برابر مکر معاویه، تلاش می‌کند تا کمی از اسرار نهان انتخاب‌های امام را برای خواننده تصویر کند.

انتشارات نیستان چاپ سیزدهم «حاء. سین. نون» را در ۱۳۲ صفحه رقعی و با بهای ۱۰۵ هزار تومان عرضه کرده است.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهاب IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    آیات قرآنی را می توان در متن به کار برد،مورد استناد و استشهاد قرار داد ولی قطعاً و مسلما نمی توان آنرا تحریف نمود ،اگرباب تحریف باز شود نتیجه بسیار ناشایست وغیرقابل دفاعی پدید می آید ؛قدما براین مسأله واقف بوده اند وسخت تا پای جان ایستاده اند کسی حق ندارد حرفی ازقرآن کم یا زیاد کند به چه جرأت وتوجیهی دست در آیه دویم سوره مبارکه مربم برده شده وسیزده بارهم چاپ شده حاشا و کلا بازی با حروف مقطعه وبر داشتن نام پیامبری و گذاشتن نام دیگری حتی اگر امام باشد !؟اگر دردست بردن درآیات قرآنی تحت هر نام و هدفی که باشد اعتناء نشود تحریفی که تاکنون معتقدیم صورت نگرفته صورت خواهد گرفت.خدانکند ما نمونه آشکار هدف وسیله را توجیه می کند باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها