پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
«پرویزخان» یک فیلم اقتباسی دیگر از اوج

«پرویزخان» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است درخصوص «پرویز دهداری» یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است که روزهای پایانی فیلمبرداری خود را می‌گذراند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ سازمان هنری رسانه‌ای اوج که این روزها در جنوب کشور و در هورالعظیم مشغول ساخت فیلم اقتباسی از زندگی شهید علی هاشمی به کارگردانی دانش اقباشاوی است در تهران یک فیلم اقتباسی دیگر را جلوی دوربین برده‌است.

فیلم سینمایی «پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی با حضور سعید پورصمیمی در نقش پرویز دهداری درحال فیلمبرداری است.

این فیلم سینمایی که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است درخصوص «پرویز دهداری» یکی از متفاوت‌ترین مربیان بزرگ تیم ملی فوتبال ایران است که روزهای پایانی فیلمبرداری خود را می‌گذراند.

«پرویز دهداری» زمانی مسئولیت مدیریت فنی تیم ملی فوتبال ایران را در دست گرفت که بازیکن سالاری حرف اول و آخر ورزش فوتبال را در دنیای ستارگان آن زمان‌ها می‌زد و اتفاقاً مدیران فوتبال آن سالها که از شاگردان دهه‌های ۴۰ و ۵۰ «پرویز دهداری» بودند، او را به همین منظور به این سمت برگزیدند که بتواند بر این جو ناسالم غلبه‌کند.

سازمان هنری رسانه‌ای اوج درادامه روند ساخت فیلم اقتباسی از زندگی بزرگان ایران زمین این‌بار به ساخت روزهای پرتلاطم زندگی این مرد فرهیخته پرداخته است. «پرویز دهداری» تافته‌ای جدا بافته از دیگران بود، زیرا او با قدرتی که از خواندن کتاب در ذهن و تفکر خود به‌وجود آورده بود، به یک اسطوره در تمام تاریخ ورزش این آب و خاک مقدس بدل شد.

«پرویز خان» که اولین ساخته سینمایی علی ثقفی است به‌زودی آماده نمایش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها