یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴
«لاهوت» در اصفهان رونمایی می‌شود

اصفهان – رمان نوجوانانه «لاهوت» نوشته «سمیه سمساریلر» رونمایی و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، «لاهوت» رمان نوجوان اثر سمیه سمساریلر از سوی نشر نهفت منتشرشده است.

سمیه سمساریلر، دارای مدرک لیسانس مترجمی زبان انگلیسی و خبرنگاری، نویسنده و مترجم است. از او پیش از این آثاری همچون دو مجموعه داستان به نام‌های «زخم‌هایم کهنه نمی‌شود» و «باید یک داستان بنویسم» در نشر نهفت و ترجمه کتاب «هشت قطعه زربفت» نوشته یانگ جویینگ مینگ در نشر فراروان و نیز ترجمه «سرزمین سایه‌ها» اتوبیوگرافی آندره آغاسی توسط نشر اگر منتشر شده است.

«لاهوت»، اثر تازه سمیه سمساریلر، رمانی نوجوانانه است که طی آن، مخاطب با پسری نوجوان به نام البرز همراه شده و در روز خاصی از زندگی البرز با او آشنا می‌شود؛ روزی که آغاز سفری شگفت‌انگیز است. در این سفر قهرمانی، البرز همراهی هم دارد؛ کلاغی به نام دانا او را به شهر کلاغ‌ها یا همان لاهوت می‌برد و البرز در شهر جدید با افرادی آشنا می‌شود و تجربه‌های فراوانی از سر می‌گذراند؛ اما پایان لاهوت، پایان ماجرا نیست.

این رونمایی دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در پردیس کتاب سیتی سنتر با حضور مهرانگیز بیدمشکی، مدیر نشر نهفت، سمیه سمساریلر، نویسنده اثر و شهاب‌الدین علوی، تصویرگر، برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها