شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
اهدای بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب به کتابخانه عمومی «ولایت» توسط بخشدار انزلی نقده

آذربایجان‌غربی- مسئول کتابخانه عمومی ولایت شهرستان نقده گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب توسط بخشدار بخش محمدیار به کتابخانه عمومی ولایت شهرستان نقده اهدا شد.

یاسمن نقی‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در نقده، گفت: بخشنده بودن بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد، قلب بزرگ می‌خواهد و تمام کتاب دوستان و اهل فرهنگ این مسئله را به خوبی درک کرده‌اند؛ خوشبختانه بخشدار بخش محمدیار به عنوان بالاترین مقام اجرایی این بخش با این حرکت در جهت الگوسازی این عمل اقدام کرده است.

وی ادامه داد: کتب اهدا شده در موضوعات تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و طبیعت استان آذربایجان‌غربی است و این عمل خیر خواهانه به دنبال یکی از مصوبات انجمن و راه اندازی پویش اهدای کتاب در ادارات بخش و مدارس صورت پذیرفت.

وی افزود: به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی، ایجاد حس همبستگی در میان مردم، ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه‌ها و معرفی کتابخانه‌های عمومی این مصوبه در انجمن کتابخانه عمومی ولایت محمدیار به تصویب رسید.

نقی‌زاده ادامه داد: دانش آموزان و اعضاء و مردم می‌توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی، کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده خود را برای استفاده دیگران به کتابخانه هدیه کنند.

مسئول کتابخانه عمومی ولایت شهرستان نقده گفت: فرهنگ سازی به منظور اهدای کتاب‌های مفید و بدون استفاده موجود در منازل و ادارات، فراهم کردن امکان دسترسی کتاب خوانان و علاقه مندان به کتاب و منابع خواندنی، صرفه جویی در هزینه‌های تأمین منابع اطلاعاتی و شناساندن کتابخانه به عموم مردم و تشویق به ارتباط با کتابخانه عمومی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها