یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
ثبت طومار محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در مرکز اسناد همدان

همدان - مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور گفت: طومار محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، توسط مرکز اسناد همدان در آرشیو ملی ایران ثبت شد.

میثاق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان اظهار کرد: همزمان با برگزاری اولین همایش بین‌المللی زنان مسلمان جهان اسلام در همدان با عنوان زنان ایرانی، معماران تمدن ساز»، طوماری در محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه به خصوص در محکومیت کشتار زنان و کودکان به امضای شرکت کنندگان رسید.

وی ادامه داد: این طومار توسط مرکز اسناد همدان در آرشیو ملی ایران ثبت شد و در این مرکز نگهداری می‌شود.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی غرب کشور افزود: این طومار سندی بر حمایت زنان و فرهیختگان جهان اسلام از کودکان و زنان بی‌گناه فلسطین و نوار غزه است که تحت وحشیانه‌ترین جنایات جنگی توسط رژیم منحوس صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

گودرزی اضافه کرد: این طومار که به امضای انسیه خزعلی معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور و فرهیختگانی از ۲۰ کشور جهان رسیده است به عنوان یک سند تاریخی در آرشیو ملی ایران به ثبت رسید.

وی تصریح کرد: باید آیندگان بدانند که زنان قهرمان ایران همواره حامی و مدافع مظلومان جهان به خصوص زنان و کودکان مظلوم فلسطین و نوار غزه بوده و خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها