یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
خبرنگار ایبنا در استان قم تجلیل شد

قم - در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان قم از یونس عزیزی خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در استان قم تجلیلی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان قم که ظهر یکشنبه در سالن غدیر کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای قم برگزار شد، از یونس عزیزی خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران در استان قم تجلیلی شد.

عزیزی با اشاره به اهمیت تکریم فعالین حوزه کتاب، گفت: تکریم از فعالین و مروجین کتاب و کتابخوانی، تکریم از کتاب است و این فرهنگ برای ارج نهادن به تلاش مروجین کتاب باید نهادینه شود.

وی با مهم برشمردن نقش رسانه در حوزه توسعه فرهنگ کتابخوانی، بیان کرد: در عصر جدید نقش رسانه در برنامه‌های ترویجی و تبلیغی بر کسی پوشیده نیست و رسانه به عنوان بازویی قدرتمند می‌تواند ترویج فرهنگ کتابخوانی را تسریع بخشد.

به گزارش ایبنا؛ این آئین با حضور محمدعلی میرزایی، مدیرکل امور استانها و سرپرست دفتر مرکزی حراست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم؛ امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم؛ محسن موحدی، رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم؛ مهدی قزلی، نویسنده؛ مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم و جمعی از مسئولین و فعالین حوزه کتاب استان قم، برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها