شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
مطالبات ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب آذربایجان شرقی پرداخت شد

مطالبات ناشران حاضر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آذربایجان شرقی تنها با گذشت ۶ روز از پایان این نمایشگاه به حساب آن‌ها واریز شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) مطالبات ناشران حاضر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آذربایجان شرقی تنها با گذشت ۶ روز از پایان این نمایشگاه و انجام بررسی‌های لازم از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران به حساب آنها واریز شد. قبلاً در آیین‌نامه این نمایشگاه پیش‌بینی شده بود مطالبات ناشران حداقل ۳۰ روز بعد از اتمام نمایشگاه پرداخت شود که با تلاش انجام شده، این زمان کوتاه شد و مبالغ به حساب ناشران واریز شد.

همان‌طور که در آیین‌نامه پیش‌بینی شده بود کتاب‌های باقیمانده ناشران می‌تواند برای نمایشگاه‌های آتی همچنان به‌صورت امانی در اختیار خانه کتاب و ادبیات ایران باقی بماند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آذربایجان شرقی ویژه مخاطبان این استان از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار و آثار ناشران سراسر کشور به صورت موضوع‌محور در معرض دید مخاطبان قرار گرفت. همچنین ۳۰ ناشر این استان به صورت حضوری در این نمایشگاه حاضر شدند و به معرفی آثار خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها