پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
حضور کتابخانه سیار کانون در مدارس البرز و اجرای برنامه‌های کتاب محور

البرز - کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در مدارس استان برنامه‌های کتاب محور اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در مدارس استان به ویژه مدارس مناطق کم برخوردار برنامه‌های کتاب محور را اجرا می‌کند.

مربی کتابخانه سیار کانون نیز این هفته همانند تمام ایام سال به مدارس مناطق کم‌برخوردار و روستایی استان مراجعه کرده و برای دانش آموزان فعالیت‌های کتاب محور اجرا می‌کند.

در اولین برنامه این کتابخانه دانش آموزان مدرسه شهید «بهمن احمدی چهارباغ» میزبان این کتابخانه بودند.

در این برنامه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چهارباغ برگزار شد، فعالیت‌های متنوعی از جمله مسابقه «چه قدر کتاب می‌شناسم»؟ اجرا شد و دانش آموزان به سوالات مربی کتابخانه سیار در مورد کتاب‌ها پاسخ دادند؛ معرفی کتاب‌های «کودکی نامداران» و اهدای کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر فعالیت‌های اجرایی بود.

فعالیت های سی و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در سراسر کشور در حال اجراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها