چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
جلسه هم‌اندیشی برگزاری جشنواره شعر منطقه‌ای در حوزه هنری استان ایلام برگزار شد

ایلام- به همت حوزه هنری استان ایلام؛ جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی برگزاری جشنواره شعر منطقه‌ای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، به همت حوزه هنری استان ایلام؛ جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی با هدف برپایی جشنواره شعر منطقه‌ای برگزار شد.

این جلسه، با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری استان ایلام در سالن جلسات حوزه هنری استان ایلام برگزار شد. سعید خیراللهی رئیس حوزه هنری استان با بیان تنوع قومیتی در زیست بوم استان ایلام، استان ایلام را خاستگاه سکونت و تنوع اقوام دانست.

وی اضافه کرد: حوزه هنری استان مصممِ حرکت به سمت پویایی شعر جوان با نگاه به تکریم از شاعران پیشکسوت در قالب برگزاری جشنواره شعر منطقه‌ای است.

وی افزود: حوزه هنری در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری خود به تعامل خوبی با دیگر نهادهای همسو در سطح استان رسیده و اکنون در قدم آغازین برگزاری این جشنواره از انتشار فراخوان تا مراسم اختتامیه، روند همکاری خود را با نهادهای همسو ادامه خواهد داد.

در ادامه این جلسه نمایندگان ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام، سازمان بسیج هنرمندان، سازمان بسیج رسانه، معاون سیمای صدا و سیمای مرکز ایلام، معاون فرهنگی و روابط عمومی حوزه هنری استان به بیان دیدگاه و نظرات خود در رابطه با برگزاری جشنواره پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها