جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
رشد چشمگیر کتاب‌های هجدهمین نمایشگاه کتاب تبریز نسبت به دوره قبل

آذربایجان شرقی- استاندار آذربایجان شرقی، رشد چشمگیر تعداد عناوین کتاب‌های هجدهمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز با دوره قبل را مهمترین تفاوت این رویداد خواند.

عابدین خرم در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تبریز فزود: نمایشگاه کتاب تبریز به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور حرکتی بزرگ در راستای فرهنگ سازی برای مطالعه ترویج فرهنگ کتاب محسوب می شود.

وی با اشاره به تفاوت های این دوره از نمایشگاه کتاب تبریز با دوره های قبل افزود: در آخرین دور این رویداد که چهار سال قبل برگزار شده بود، فقط هزار عنوان کتاب وجود داشت که امروز شاهد رشد چشمگیری در تعداد عنوان‌ها هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی، موضوع بندی کتاب های عرضه شده را از دیگر نوآوری‌های این دوره خواند و تصریح کرد: بدین ترتیب متقاضیان ضمن صرفه جویی در زمان به سهولت به کتاب‌های مورد نظر خود دسترسی دارند.

خرم، تنوع کتاب‌های عرضه شده را دیگر ویژگی این دوره از نمایشگاه کتاب تبریز دانست و افزود: در این دوره برای سلایق، سنین و اقشار مختلف کتاب های مورد نظر در دسترس قرار گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت: به دلیل رعایت مسائل اقتصادی مردم کتاب های نمایشگاه با ۳۰ درصد تخفیف برای عموم عرضه می شود.

وی در عین حال یادآور شد: برای دانشجویان و دانش آموزان نیز بن های لازم اختصاص یافته است.

خرم با بیان اینکه تبریز پیشگام رویداد فرهنگی نمایشگاه کتاب استانی در کشور شد، گفت: نمایشگاه کتاب تبریز می تواند محملی مناسب برای استفاده از تجربیات لازم در برپایی نمایشگاه کتاب استانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط