شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
خوانش کتاب راه معرفی ائمه اطهار(ع) به کودکان و نوجوانان  است

همدان- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سامن گفت: یکی از راه‌های معرفی ائمه اطهار(ع) به کودکان و نوجوانان، خوانش کتاب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ملایر، فاطمه موسوی در مرکز فرهنگی و هنری شهر سامن با معرفی کتاب امام رضا (ع) به اعضا اظهار کرد: اهل بیت (ع) مانند یک چراغ روشن در مسیر زندگی ما هستند که جاودانه هستند و باید شما کودکان و نوجوانان از طریق کتاب های موجود در کتابخانه کانون با ائمه اطهار آشنا شوید.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر سامن بیان کرد: انس با اهل بیت (ع) راهگشای زندگی ما ایرانیان است، به خصوص انس با امام رضا علیه اسلام که در ایران و در دسترش ما ایرانیان هستند.

وی افزود: در مرکز کتاب‌هایی در خصوص زندگی اهل بیت وجود دارد که شما کودکان و نوجوانان می‌توانید با خواندن آنها نسبت به اهل بیت (ع) و امام معصوم شناخت پیدا کنید که هر چه شناخت شما بیشتر باشد، علاقه هم بیشتر خواهد شد.

موسوی با اشاره به کتاب مسافر غریب گفت: این کتاب شامل قصه‌هایی راجع به کرامات و مهربانی امام رضا علیه اسلام است.

در ادامه این برنامه ندا فرحی، کارشناس تربیت اسلامی برای اعضا یک قصه واقعی از ارادت انسان‌ها به امام رضا گفت و تاکید کرد که همه ما انسان‌ها باید با توسل به ائمه اظهار راه و مسیر درست زندگی خود را پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها