شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۵
نقش محبت در روابط همسران

اسرار موفقيت در زندگي مشترك در كتابي با نام «چگونه به همسر خود عشق بورزيم» نوشته «جان گري» با ترجمه مينا اميري از سوي نشر گلپا تجديد چاپ شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي مركز پخش كتاب‌هاي علوم اسلامي و انساني (پكتا)، اين كتاب مي‌كوشد بر پايه دستاوردهايي از علوم روان‌شناسي و جامعه‌شناسي پاسخگوي بسياري از سوال‌هاي زوج‌هاي جديد و قديم در زندگي مشترك باشد.

بر اساس مضامين اين اثر، رابطه يك زوج، رابطه‌اي دو طرفه است و براي رسيدن به يك رابطه ايده‌آل‌، هر دو نفر(زن و مرد) بايد تمام تلاش خود را به‌كار گيرند. در زندگي زناشويي درك سخن و رفتارهاي شريك زندگي مهم است. تجربه نشان مي‌دهد براي كمك به همسران بايد از تحليل و تبيين موارد جزئي در زندگي و برخوردها شروع كرد.

اين كتاب در بخش‌هاي گوناگون به تفهيم مباحثي از تعارف محبت و علاقه ميان همسران پرداخته است. عناويني نظير به درستي عشق چيست، شناختن تفاوت‌هاي بين زن و مرد چه فايده‌اي در زندگي زناشويي دارد، اهداف يك گفت‌وگو در زندگي زناشويي چيست و چگونه بر يك ارتباط تاثير مي‌گذارد، زن و مرد در حفظ روابط چه مسووليت‌هايي بر عهده دارند، چرا مردان در مواجه با تنش‌هاي شديد سكوت مي‌كنند و اين كه چه زماني نشانه‌هاي عشق از ميان مي‌رود، از مباحث بخش‌هاي اين كتاب‌اند. 

چاپ دوم كتاب «چگونه به همسر خود عشق بورزيم» از سوي نشر گلپا در شمارگان 5000 نسخه، 344 صفحه و بهاي قيمت 48000ريال توسط پكتا روانه بازار نشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط