سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۳۶
بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران افتتاح شد

بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با حضور دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهوري اسلامي ايران، محمدحسين صفار هرندي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مسوولان فرهنگي كشورمان افتتاح شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران در مصلاي بزرگ امام‌خميني(ره) افتتاح و در آستانه ايام‌ سوگواري بانوي بزرگ اسلام، حضرت فاطمه(س) به نام ايشان متبرك شد. 

رييس جمهوري در اين مراسم افتتاحيه كه با حضور مسوولان فرهنگي و اصحاب فرهنگ و رسانه همراه بود، در باب اهميت كتاب و كتابخواني سخن گفت و سپس به بازديد از بخش‌هايي از نمايشگاه پرداخت.

در نمايشگاه بيست‌ودوم در مجموع 1989 ناشر داخلي كتاب‌هايشان را عرضه خواهند كرد. در بخش خارجي نيز 1500 ناشر از 78 كشور شركت دارند و 100 ميهمان خارجي در حوزه نشر، 35 انجمن دوستي از كشورهاي خارجي و براي نخستين بار، نمايندگاني از نمايشگاه‌هاي ساير كشورها به طور مستقل در نمايشگاه شركت خواهند داشت. 

207هزار عنوان كتاب در بخش داخلي و در بخش لاتين 70 هزار عنوان و در بخش عربي و زبان‌هاي ديگر بيش از 70 هزار عنوان عرضه مي شود.

اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط