چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۰
همه چيز درباره اميركبير نوشته شد

چاپ سوم كتاب «اميركبير كه بود؟ چه كرد؟ چه شد؟» به قلم محسن احمدي كافشاني به زودي از سوي انتشارات مرسل كاشان منتشر مي‌شود._

مدير مسوول انتشارات مرسل كاشان در گفت‌و‌گو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، ضمن اعلام اين خبر، گفت: اين كتاب درباره زندگي‌نامه، فعاليت‌ها، اصلاحات و نحوه شهادت اميركبير نگاشته شده است.

حسينعلي پورمدني افزود: اين كتاب در سه بخش تنظيم شده كه بخش اول آن با عنوان «اميركبير كه بود؟» از تولد تا صدارت را توضيح مي‌دهد و بخش دوم «اميركبير چه كرد؟» درباره مسافرت‌هاي اميركبير، اصلاحات اداري، امور اجتماعي و موسسات فرهنگي و اقتصادي و سياست‌هاي اميركبير و اميران پس از صدارات وي، به رشته تحرير درآمده است.

وي درباره بخش سوم كتاب توضيح داد: اين بخش با عنوان «اميركبير چه شد؟» سياست‌هاي اميركبير در امور مملكت و چگونگي شهادت وي را بررسي كرده است.

پورمدني تاكيد كرد: همچنين اين كتاب داراي پيوستي از داستان‌هاي مربوط به صدارت اميركبير است كه از كتاب‌هاي مختلف  همراه تصاويري از ناصرالدين شاه و همسر اميركبير گرفته شده است. 

چاپ سوم كتاب «اميركبيركه بود؟ چه كرد؟ چه شد؟» در شمارگان 5000 نسخه، 152صفحه و بهاي 20000 ريال به زودي به بازار كتاب مي‌آيد.

پورمدني همچنين از منتشر شدن كتاب «آموزش اعداد» خبر داد و گفت: اين كتاب براي كودكان گروه سني «ب» توسط طاهره اكرميان نوشته شده است.

وي تصريح كرد: اين كتاب اعداد را با استفاده از شعر و همراه تصاوير رنگي و با ترجمه انگليسي به دانش‌آموزان دوره ابتدايي آموزش مي‌دهد.

كتاب «آموزش اعداد» در شمارگان 10000نسخه، 12 صفحه، قطع خشتي و بهاي 6000 ريال به زودي از سوي انتشارات مرسل كاشان منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط