پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
ایثارگران ابهری کتاب هدیه گرفتند

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: در قالب تقدیر از خدمات ارزنده ایثارگران شهرستان ابهر کتاب «پرواز بلندای سورکوه» به تعدادی از این قشر اهدا شد.

آیسان صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس نشست‌های ادبی با موضوع دفاع مقدس با حضور نویسندگان این حوزه برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه نویسندگی با موضوع دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری انجمن‌های ادبی شهرستان به صورت مستمر در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه شاعران و نویسندگان باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثارگری و نشر ارزش های دفاع مقدس به ویژه برای نسل جوان در قالب مطالب مکتوب و کتاب اقدام کنند، اضافه کرد: البته ارشاد نیز به نوبه خود با خرید حمایتی؛ پشتیبانی لازم از این آثار را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: سالانه بر اساس سهمیه تعیین شده خرید حمایتی از کتاب‌های نویسندگان در شهرستان‌های مختلف انجام می‌شود.

صادقی گفت: اخیرا نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس و در قالب تقدیر از خدمات ارزنده ایثارگران شهرستان ابهر کتاب « پرواز بلندای سورکوه» به تعدادی از این قشر اهدا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به سایر برنامه‌های این شهرستان هم اشاره کرد و افزود: تقدیر و تکریم از آنها در طول سال و به مناسب‌های مختلف مانند هفته کتاب و کتابخوانی، بزرگداشت روز قلم، اعطای درجه هنری به اساتید ادبیات، رونمایی از کتاب، برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با پیشکسوتان فرهنگی، ادبی، هنری و دینی از دیگر برنامه‌هایی است که در اداره فرهنگ و ارشاد ابهر در ترویج فرهنگ مطالعه و حمایت از فعالان ادبی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات به نویسندگان و هنرمندان نیز از دیگر مباحث حمایتی این اداره در حوزه فرهنگ و هنر است، اضافه کرد: به ویژه در ایام کرونا به افرادی که متضرر این حوزه بودند؛ تسهیلات حمایتی ارائه شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها