شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
معرفی و بررسی کتاب‌های کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس

کتاب‌های «دست‌های سبز لاله»، «باران‌ترین بودی»، «کارخانه اسلحه‌سازی داوود داله» و «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» همزمان با هفته دفاع مقدس، معرفی و بررسی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، همزمان با هفته دفاع مقدس و در قالب سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب»، چهار کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در کتابسرای زیتون معرفی و بررسی می‌شوند.
 
نخستین نشست از این سلسله نشست‌ها، شنبه (یکم مهرماه ۱۴۰۲) ساعت ۱۵ برگزار می‌شود که سرور پوریا، نویسنده کتاب و سارا عرفانی، منتقد به معرفی و بررسی کتاب «دست‌های سبز لاله» می‌پردازند.
 
کتابسرای زیتون ساعت ۱۷ این روز از نشست معرفی و بررسی کتاب «باران‌ترین بودی» میزبانی می‌کند و طیبه شامانی، شاعر این اثر و هادی خورشاهیان به‌عنوان منتقد نیز در این نشست حضور دارند.
 
نشست معرفی و بررسی کتاب «مهمان‌هایی با کفش‌های لنگه به لنگه» نیز یکشنبه (دوم مهرماه ۱۴۰۲) ساعت ۱۵ با حضور محمد دهریزی و اسماعیل الله‌دادی، نویسندگان کتاب و علی‌الله سلیمی به‌عنوان منتقد برگزار خواهد شد.
 
نشست معرفی و بررسی کتاب «کارخانه اسلحه‌سازی داوود داله» اثر محمدرضا شرفی خبوشان نیز دیگر برنامه از سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب» است که ساعت ۱۷ همان روز با حضور نویسنده کتاب و خسرو باباخانی به‌عنوان منتقد برپا می‌شود.
 
سلسله نشست‌های «همسایه با کتاب» از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی KETAB.TV پخش می‌شود و علاقه‌مندان به حضور در این نشست‌ها نیز می‌توانند در روز و ساعت تعیین شده به کتابسرای زیتون واقع در بلوار کریمخان، بین خیابان ایرانشهر و ماهشهر، پلاک ۱۴۴ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها