شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
فراخوان جشنواره ادبی و هنری نماز منتشر شد

زنجان- رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از انتشار فراخوان جشنواره ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد و گفت: ادبیات داستانی و نمایشی و پویانمایی اقتباسی از ادبیات داستانی محورهای این جشنواره است.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفت‎‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: سی امین اجلاس سراسری نماز با موضوع «نماز نسل نو، با تمرکز بر نقش مدرسه و مسجد و دانشگاه» در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق سنوات گذشته، فراخوان علمی و پژوهشی اجلاس سی ام از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز منتشر خواهد شد، اضافه کرد: در همین راستا انجام اقدامات پیش‌ زمینه‌ای آغاز شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان از انتشار فراخوان جشنواره ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد و گفت: ادبیات داستانی و نمایشی و پویانمایی اقتباسی از ادبیات داستانی محورهای این جشنواره است.

یوسفی افزود: قالب‌های جشنواره  نیز شامل رمان بلند نوجوانان، مجموعه داستان‌های کوتاه کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی و پویانمایی (اقتباسی) است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان اضافه کرد: موضوعات این جشنواره شامل «نماز جماعت مسجد و مدرسه عامل تعاون و کارجمعی، روابط اجتماعی، مواسات و همدلی، زمینه‌ساز دولت مهدوی»، «نماز، تقویت کننده صلابت، شجاعت، عزت و امنیت ملی و مسئولیت اجتماعی»، «نماز، عامل عفاف، آرامش و امنیت فردی و اجتماعی»، «نماز، عامل تحکیم و تعالی بنیان خانواده، تربیت فرزندان صالح و پایداری ارزشهای انسانی در جامعه» است.

وی تصریح کرد: «نماز، عامل استقلال، خودباوری، خوداتکایی و انسجام ملی، خنثی کننده رکود و توقف و رونق تولید» و «نماز و معنویت عامل پایبندی به ارزش ها و دستاوردهای ملی، توسعه پایدار و پیشرفت ایران اسلامی» نیز از دیگر محورهای موضوعی این جشنواره فرهنگی است.

یوسفی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۱ مرداد تا ۲۱ آذر سال ۱۴۰۲ از طریق سامانه نسبت به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند و زمان اعلام برندگان بهمن امسال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها