شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۷
یازدهمین جایزه داستان کوتاه «ادب» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: یازدهمین دوره جایزه داستان کوتاه «ادب» در زنجان در رده سنی نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یازدهمین دوره جایزه داستان کوتاه «ادب» با موضوع جهاد تببین، زیست عفیفانه، امید، ایمان، آینده در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع ویژه جشنواره هم شهدای هنرمند استان زنجان است، اضافه کرد: این جشنواره در دو گروه سنی نوجوانان حداکثر 17 سال و بزرگسالان از 17 سال به بالا برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به شرایط تعیین شده برای این جشنواره گفت: داستان باید در قالب فایل ورد ارسال شود و میزان کلمات هر اثر حداکثر 500 کلمه باشد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از شرایط جشنواره این است که داستان ارسالی پیش از این جشنواره در جشنواره دیگری برگزیده نشده و در هیچ کتابی به چاپ نرسیده باشد.

رستمخانی با اشاره به اینکه حق چاپ و نشر آثار برگزیده برای سازمان بسیج هنرمندان محفوظ است، اضافه کرد: شرکت کنندگان باید اطلاعات فردی خود را به صورت کامل برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دفتر بسیج هنرمندان در فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهر زنجان تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها