چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم یک مانور سیاسی است

خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان خراسان شمالی یک مانور سیاسی خواهد بود که به دنیا ثابت کند که چراغ قرآن در همه جا روشن و هتک حرمت به آن بی‌ثمر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، محمد رضا حسین نژاد صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قرآن کریم ، اظهار کرد: بدون شک برکات و نعمت‌های فراوانی با برگزاری مسابقه سراسری قرآن کریم نصیب خراسان شمالی خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه قرآن یک کتاب هدایتگر است، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه یک تکلیف معنوی است و برای برگزاری این رویداد مهم دینی نباید نیازی به دستور اداری باشد.
 
حسین نژاد با اشاره به تلاش مدیران در برگزاری این رویداد مهم بیان کرد: ما به عنوان مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به صورت قلبی و اعتقادی این مسابقه را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.
 
وی افزود: دشمنان در خصوص جایگاه ویژه و مهم موضوعات دینی مردم ایران به طور کامل آگاه هستند و به خوبی می‌دانند که حساسیت ما موضوعات دینی و قرآنی است.
 
حسین نژاد تاکید کرد: دشمنان و مخالفان قرآن میخواهند با آتش زدن قرآن این حساسیت را مورد توجه قرار دهند.
 
وی در پایان افزود: ضروری است تا مصوبات این نشست در حوزه‌های مختلف برای برگزاری بهتر و باشکوه‌تر این مسابقات به طور ویژه پیگیری و اجرا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها