چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
استفاده صحیح از مقوله هنر در ترویج اصول  امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه باشد

آذربایجان‌غربی-رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان‌غربی گفت: استفاده صحیح از مقوله هنر در ترویج اصول و مبانی امر به معروف و نهی از منکر مسئله‌ای است که نبایستی مورد غفلت مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، حجت الاسلام بهنام دلریش، صبح ظهر چهارشنبه، در محفل شعر حسینی «راه و نشان» که با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در حوزه هنری ارومیه برگزار شد، گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر مسئله‌ای است که همواره در تمتم جوامع بشری مطرح بوده و امروزه نیز بیشتر از هر زمان دیگر بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: استفاده صحیح از مقوله هنر در ترویج اصول و مبانی امر به معروف و نهی از منکر مسئله‌ای است که نباید  مورد غفلت مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام دلریش ادامه داد: حمایت از قشر هنرمند و تشویق آنها برای تولید آثار هنری در این حوزه یکی از مهمترین نیازهای جامعه کنونی است.

این مسئول افزود: ملاک برتری جوامع  و امت‌ها برپایی امر به معروف و نهی از منکر است و مسئله امر به معروف و نهی از منکر تماماً شرافت و خصلت امت اسلامی بوده و اصلاح جامعه بر محور امر به معروف و نهی از منکر است و جامعه اسلامی باید نسبت به منکرات دغدغه‌مند باشد و برای از بین بردن آنها گام بردارد.
 
به گزارش ایبنا؛ این ویژه برنامه ادبی که با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در پندار و اندیشه امام حسین (ع) به عنوان انگیزه اصلی قیام حضرت امام حسین(ع) در کربلا با مشارکت حوزه هنری آذربایجان‌غربی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، شاعران ارومیه اشعاری چند را در وصف قیام کربلا و مصائب اهل بیت (ع) به زبان‌های ترکی آذربایجانی و فارسی قرائت کردند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها