یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
اجرای طرح « پیک امید» در قیدار

زنجان- مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار از اجرای طرح «پیک امید» در زنجان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح ایجاد عدالت فرهنگی است.

علی بیگلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، با اشاره به اجرای طرح «پیک امید» در زنجان اظهار کرد: این طرح با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان، اولیا و مربیان برگزار شد.

وی ادامه داد: طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز قیدار برگزار می‌شود.

بیگلو با اشاره به اینکه این طرح در راستای توسعه عدالت فرهنگی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در قالب این طرح مربیان کانون به صورت جهادی و خودجوش با حضور در مناطق محروم و کم‌تر توسعه یافته به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی ویژه کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

وی افزود: این ماه در قالب این طرح فعالیت‌های فرهنگی شامل برنامه‌های هنری قصه گویی، نمایش خلاق، کتابخوانی، بازی، هیجان و مسابقه، شعر خوانی، ایستگاه نقاشی صورت اجرا شد.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار همچنین از اهدای کتاب در قالب این طرح خبر داد و گفت: کتاب‌های اهدایی، متناسب با گروه سنی کودکان محلات مختلف شهر در نظر گرفته می‌شوند و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرند.

وی افزود: اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، خواه‌ ناخواه موجب تشویق کودکان به سمت آگاهی و کتابخوانی می‌شود و نقش ارزنده‌ای در پرورش استعداد و خلاقیت کودکان دارد.

مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قیدار همچنین از آغاز برنامه‌های تابستانی در کانون پرورش فکری قیدار خبر داد و افزود: این کلاس‌ها در قالب کلاس‌های ادبی، فرهنگی، هنری، خلاقیت و ... برگزار می‌‎شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها