چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
کتاب «در مسیر عشق» رونمایی شد

کرمان- از کتاب «در مسیر عشق» با موضوع سیره و سبک زندگی شهیده «طاهره اشرف گنجویی» با حضورنویسنده اثر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در کرمان، مراسم رونمایی از کتاب «در مسیر عشق» با موضوع سیره و سبک زندگی شهیده «طاهره اشرف گنجویی» به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی کرمان برگزار شد.

مهدوی، مسئول کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی استان کرمان با تبریک فرارسیدن عید غدیرخم بیان کرد: مراسم رونمایی از کتاب شهید طاهره اشرف گنجویی امروز در گلزار شهدای سرآسیاب فرسنگی با حضور خانواده شهید اشرف گنجویی و جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

«نعیم احمدی نژادفرسنگی» خادمیار رسانه‌ای رضوی و نویسنده کتاب «در مسیر عشق» در این مراسم، بیان کرد: کتاب «در مسیر عشق» سال ۲۰۲۱ میلادی به ۳ زبان انگلیسی، فرانسوی و عربی در خارج از کشور و از سوی ۳ ناشر معتبر اروپایی منتشر و در سایت‌های معتبر فروش کتاب از جمله آمازون آمریکا و موربوک انگلستان عرضه شد.

وی افزود: سال ۲۰۲۲ میلادی نسخه انگلیسی کتاب به همت ناشر عربی به جشنواره ادبی زنان تاثیرگذار کشور سوییس  ارسال شد و با توجه به اینکه معلم شهید طاهره اشرف گنجویی برای تدریس به بچه‌های فقیر، یکی از روستا‌های دورافتاده کهنوج را انتخاب کرده و در این راه به شهادت رسیده بود، به عنوان یکی از چهره‌های تاثیرگذار این جشنواره انتخاب و کتاب زندگینامه این شهید در یکی از بخش‌های جشنواره موفق به کسب تندیس این جشنواره شد.

در انتهای مراسم از کتاب «در مسیر عشق» و همچنین قاب عکس غدیر رونمایی شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها