سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
برنامه «غدیرانه» از کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای روی آنتن زنده پخش می‌شود

قم- مدیرکل کتابخانه‌های استان قم با اشاره به همکاری صدا و سیما استان قم با اداره متبوع در ایام عید قربان تا عید ولایت، خبر داد: ویژه برنامه «عیدانه؛ از قربان تا غدیر» با عنوان «غدیرانه» به مدت 10 شب از سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای روی آنتن زنده پخش می‌شود.

مهدی توکلیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به برنامه «غدیرانه»، گفت: دغدغه مدیریت فرهنگی و رسانه‌ای در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به دور از شعار؛ و عمل‌گرایانه توسط همکاران صدا و سیما در ایام عید قربان تا عید ولایت در ویژه برنامه «عیدانه» به منصه ظهور رسید.
 
وی تصریح کرد: ویژه برنامه عیدانه در کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای، نماد آشکاری از علاقه‌مندی مروجان فهیم و فرهنگ دوست صدا و سیمای استان در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
 
مدیرکل کتابخانه‌های استان قم، اضافه کرد: ویژه برنامه «عیدانه: از قربان تا غدیر» جشنی مردمی است که با هدف گرامیداشت دهه ولایت و امامت در سالن غدیر کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای،  برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز جمعه 16 تیرماه به صورت حضوری و از طریق پخش زنده، این برنامه را از شبکه استانی سیمای نور مشاهده کنند.
 
توکلیان افزود: حضور کارشناسان مذهبی برجسته استان، مداحی و مولودی‌خوانی، گروه سرود از جمله بخش‌های مختلف این ویژه برنامه هستند که با تعامل صورت گرفته، معرفی منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز توسط کتابداران و نویسندگان استان قم بخش ویژه این برنامه است. در شب‌های گذشته با حضور مسلم ناصری، نویسنده کتاب «ده قصه از امام حسن عسکری (ع)» و معرفی کتاب‌های جشنواره توسط کتابداران اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان انجام شده است.
 
وی در پایان گفت: در شب‌های آینده نیز شاهد حضور نویسندگان برجسته استان همچون سرکار خانم سمیه عالمی، سرکار خانم فهمیه شاکری‌مهر و حجت‌الاسلام حیدری ابهری خواهیم بود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها