یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان تفاهم‌نامه امضاکردند

لرستان - تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان لرستان با تأکید بر حمایت از تألیف، چاپ و نشر کتاب منعقد و مبادله شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد،  علی نظری رئیس دانشگاه لرستان و مسعود صادقی، رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان روز یکشنبه تفاهم‌نامه همکاری تألیف، چاپ و نشر کتاب‌های نخبگان، را منعقد کردند. 

در این تفاهم‌نامه توافق شده نمایشگاه مشترک برای حمایت از دستاوردهای نخبگان استان لرستان برپا شود و با همکاری مشترک از نخبگان و استعدادهای برتر دانشگاهی حمایت بیشتری صورت پذیرد.

تبادلات اطلاعات و داده بین دو طرف با هدف حمایت هرچه بیشتر و اثرگذارتر از نخبگان، از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه دوجانبه است.

مشارکت دو طرف در تولید آثار چندرسانه‌ای، همکاری دوجانبه برای تهیه کتاب‌های الکترونیکی، همکاری مشترک برای ایجاد انجمن تخصصی نویسندگان و برگزاری مسابقات کتابخوانی نخبگان از دیگر محورهای مهم تفاهم‌نامه همکاری مشترک دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان است.

علی نظری و مسعود صادقی نخبگان را سرمایه‌های انسانی ارزشمند و اثرگذار کشور دانستند و عنوان کردند: نیاز است با گسترش و ارتقای فعالیت‌های بین‌بخشی محلی، منطقه‌ای و ملی، به‌صورت نظام‌مند و پایدار از حمایت‌های هرچه کیفی‌تر، بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها