دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
فراخوان نخستین پودمان تخصصی آرشیو و کتابخانه منتشر شد

کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در نظر دارد نخستین پودمان تخصصی آرشیو و کتابخانه را در کتابخانه مجلس برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نخستین پودمان تخصصی آرشیو و کتابخانه در کتابخانه مجلس برگزار می‌شود. کتابخانه مجلس در نظر دارد فرایند بخشی از فعالیت‌های عملیاتی این سازمان را در قالب مجموعه آموزشی و کارورزی در محورهای زیر ارائه کند:

 - تنظیم و توصیف اسناد تاریخی و پارلمانی
 
- تنظیم و توصیف منابع شنیداری- دیداری
 
- آشنایی با کتابخانه دیجیتال و پایگاه اطلاعاتی کتابخانه مجلس
 
- مرمت اسناد تاریخی و منابع کتابخانه‌ای
 
- آشنایی با کتب نسخ خطی، سنگی و سربی 
 
- آشنایی با نشریات ادواری.
 
در این دوره پنل‌های تخصصی- آموزشی به مدت 3 ماه با حضور استادان و پژوهشگران برتر کشور ارائه و به شرکت‌کنندگان، گواهینامه معتبر داده خواهد شد. دانش‌آموختگان و دانشجویان رشته‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی، مطالعات آرشیوی و تاریخ (کلیه گرایش‌ها) می‌توانند در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.
 
متقاضیان حداکثر تا پایان وقت اداری 20 خردادماه امسال فرصت دارند در این دوره شرکت کنند. برای ثبت نام در این دوره تصویر کارت ملی، تصویر کارت دانشجویی یا آخرین مدرک تحصیلی و شماره تماس ضروری است. علاقه‌مندان می‌‌توانند با ثبت درخواست از طریق پست الکترونیکی asnadlib@ical.ir یا مراجعه حضوری به مرکز اسناد کتابخانه مجلس در این دوره‌ها شرکت کنند. شرکت‌کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02133125515 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها