دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
الگوگیری از حاج قاسم جوانان را نجات می‌دهد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما باید مکتب حاج قاسم را مقدس بشماریم و در مسیر آن حرکت کنیم تا بتوانیم جوانان از گرفتاری که در حال حاضر پیش آمده‌است، نجات دهیم.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در بازدید از غرفه مکتب حاج قاسم با اشاره به اهمیت معرفی وی به مردم اظهار کرد: باید شهید حاج قاسم سلیمانی را به مردم  معرفی کنیم، زیرا بسیاری از جوانان ما حاج قاسم را نمی‌شناسند.

وی با اشاره به علاقه شهید سلیمانی به کتاب افزود: حاج قاسم سلیمانی زمانی که با داعش می‌جنگیدند، مطالعه داشتند، که نشان دهنده اهمیت دادن شهید سلیمانی به کتاب و نشر کتاب است.  
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشار به لزوم الگوگیری جوانان از حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: ما باید مکتب حاج قاسم را مقدس بشماریم و در مسیر آن حرکت کنیم تا بتوانیم جوانان از گرفتاری که در حال حاضر پیش آمده‌است، نجات دهیم.

امیر سرتیپ خلبان واحدی در خصوص آثار شهدای نیروی هوایی در نمایشگاه کتاب گفت: نیروی هوایی روی آثار شهدای این بخش کار زیادی انجام داده‌است، به ویژه روی شهدای خلبان نیروی هوایی آثار متعددی نوشته شده است.

گفتنی‌است سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی‌ است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها