پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۰
«سبزينه سفره» با خواص گياهان خوراكي می‌آید

فرهنگسراي سلامت، خواص سبزی‌ها و گیاهان خوراکی را که از سوی کارشناسان تغذیه تهيه شده‌اند، در کتابی با عنوان «سبزينه سفره» منتشر خواهد كرد./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين فرهنگسرا براي آگاهي بيشتر شهروندان از نقش مفید سبزی‌ها و گیاهان خوراکی كه باعث جلوگیری از بیماری‌ها و کاهش سرطان، تنظیم فشارخون و کنترل وزن می‌شود، كتاب و بروشور منتشر می‌کند.

فرهنگسراي سلامت در اين راستا، سلسله نشست‌هاي مشاوره‌ای تغذیه نیز برگزار می‌کند. در این نشست‌ها که به صورت گروهی در تالار «سلام» فرهنگسراي سلامت برگزار مي‌شود، کارشناسان و متخصصان تغذیه به بیان خواص و نقش موثر سبزی‌ها در سلامت جسمانی می‌پردازند. 

چگونگی طبخ، نگهداری و مصرف سبزیجات در رژیم‌های غذایی، سبد غذایی در وعده‌های روزانه و جایگزینی غذاهای سالم و مفید به جای غذاهای آماده نیز در این برنامه مطرح می‌شوند و کارشناسان در پایان نشست‌ها توصیه‌هایی را به همراه مشاوره‌های فردی و گروهی به شهروندان ارائه می‌کنند.

اين برنامه از 30 بهمن‌ماه در فرهنگسراي سلامت برگزار مي‌شود و كتاب‌هاي تهيه ‌شده در اين زمينه، ميان شركت‌كنندگان توزيع خواهد شد.

علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ سرای سلامت به نشاني خيابان هنگام، ميدان الغدير، خيابان دلاوران شمالي مراجعه كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط