سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
مسابقه فرهنگی شهید مرتضی آوینی در زنجان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مسابقه فرهنگی و هنری شهید مرتضی آوینی در محورهای شعر، دلنوشته، کلیپ، نقاشی، خوشنویسی و پوستر برگزار می‌‎شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: 20 فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم شهید سید مرتضی آوینی به‌عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه هرسال همزمان با این هفته برنامه‌های متعددی توسط بسیج هنرمندان اجرا می‌شود، اضافه کرد: در همین راستا مسابقه فرهنگی، ادبی و هنری به همت این سازمان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه این مسابقه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی برگزار می‌شود، افزود: محورهای این مسابقه نقاشی، خوشنویسی، پوستر، کلیپ، شعر و دلنوشته است.

رستمخانی شرط سنی در نظر گرفته شده برای این مسابقه فرهنگی را 10 تا 18 سال اعلام کرد و گفت: 15 فروردین آخرین مهلت شرکت در این مسابقه است.

وی با تأکید بر استفاده از زبان هنر برای بیان، بهترین و مؤثرترین شیوه انتقال اندیشه‌ها و مفاهیم رفیع انقلابی و اسلامی اضافه کرد: ثبت و برجسته سازی موفقیت‌ها و دست آورده‌ای نظام اسلامی در بخش‌های مختلف، توجه به تحقق شعار سال و دغدغه‌های امروز کشور و مبارزه با تهاجم کسترده فرهنگی همه وهمه موضوعاتی است که باید مورد توجه هنرمندان و اصحاب فرهنگ قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها