یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
مطالعه بیش از یک‌میلیون و 3 هزار و 664 دقیقه کتاب در پویش «هیس‌طوری»

معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان درباره پویش کتاب «هیس‌طوری» گفت: بیش از یک میلیون و 3 هزار و 664 دقیقه کتاب در پویش «هیس‌طوری» مطالعه کرده‌اند.

سجاد عباسی، معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، اظهار کرد: طی طرح «هیس‌طوری» بنا است، مجموعه 15 جلدی کتاب «سرگذشت استعمار» برای جامعه دانش‌آموزی تشریح شود. داستان‌های این مجموعه، بسیار روان و جذاب است.
 
وی گفت: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، این طرح با استقبال دانش‌آموزان مواجه شد؛ به‌طوری که تاکنون دانش‌آموزان بیش از یک میلیون و 3 هزار و 664 دقیقه کتاب در پویش «هیس‌طوری» مطالعه کرده‌اند. با توجه به اهمیت بیان سرگذشت ایران و تاکیدات رهبر انقلاب، طرح «هیس‌طوری» برنامه‌ریزی و اجرا شد.
 
به گزارش ایبنا؛ پویش هیس‌طوری عنوان یک مسابقه ملی کتابخوانی برای دهه هشتادی‌ها است تا با مطالعه این مجموعه پانزده جلدی با آنچه که در تاریخ استعمار روی داده است، آشنا شوند. پویش «هیس‌طوری» با شعار «هیس‌طوریتو پاک کن!» توصیف‌گر و روایت روانی از تاریخ 400 ساله استعمار تا حدود 80 سال اخیر است؛ نوجوانان 11 تا 18 ساله با عضویت در این پویش ضمن مطالعه کتاب و اطلاع از گوشه‌های تاریک تاریخ می‌توانند برنده جوایز 5 میلیارد تومانی این ماجراجویی هیجان‌انگیز باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها