یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
عضویت اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا در کارگروه کاغذ وزارت فرهنگ

رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا از عضویت این اتحادیه در کارگروه کاغذ و مقوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

حمید نیکدل، رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به فعالیت هیات مدیره جدید این اتحادیه از آبان‌ماه سال جاری، گفت: طی این مدت با هدف ارتقاء صنف کاغذ و مقوا فعالیت‌های هدفمندی داشتیم، چراکه معتقدیم، کاغذ یک کالای استراتژیک محسوب می‌شود و با فرهنگ جامعه ارتباط مستقیم دارد.
 
وی افزود: اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا با بیش از ۵۰۰ عضو با اخذ پروانه از سال ۱۳۵۱ تشکیل شد و هفته گذشته، نخستین بار جلسه مشترکی با یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اشلامی داشت.
 
نیکدل با اشاره به اهداف این دیدار، عنوان کرد: ارتقاء سطح صنفی این اتحادیه بزرگ فرهنگی ایران، همچنین ارتقاء جایگاه حقوقی اتحادیه کاغذ و مقوا ازجمله اهداف این دیدار بود.
 
وی با اشاره به مباحث مطرح شده در دیدار با معاون امور فرهتگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: درباره قیمت کاغذ و مقوا، بحث و تبادل نظر کردیم؛ همچنین درباره تعدیل ضرایب مالیاتی و تشکیل تعاونی فروشندگان کاغذ و مقوا بحث شد. دکتر احمدوند با علم و آگاهی بسیار خوبی نسیت به مسائل  و مشکلات روز کاغذ به طرح نکاتی پرداختند.
 
نیکدل با بیان اینکه طبق این دیدار، اتحادیه کاغذ و مقوا نخستین‌بار در کارگروه کاغذ و مقوا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عضو شد، گفت: تشکیل تعاونی کاغذ و مقوا نیز موضوع دیگری بود که درباره آن بحث شد تا پس از تاسیس، بخشی از تولیدات داخلی کاغذ و مقوا از طریق تعاونی کاغذ و مقوا توزیع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها