پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
ناشران در حوزه کاغذ باید از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار شوند

آیت‌الله جعفر سبحانی در جلسه دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ناشران درباره کاغذ باید از حمایت های ویژه وزارت ارشاد برخوردار شوند تا کارگرانِ چاپخانه‌ها و صحافی‌ها بیکار نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، محمد‌مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه‌ به قم با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در قم دیدار و گفت‌وگو کرد. اسماعیلی در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این وزارتخانه، بیان کرد: در فعالیت‌های قرآنی، چند هزار مربی قرآن را با طرحی جدید به مناطق محروم اعزام می‌کنیم که مردم را آموزش می‌دهند و از همان افراد آموزش‌دیده در روستاها معلم قرآن تربیت می‌شود.
 
وی ادامه داد: دشمن در حوزه‌های جوانان و زنان، کشور را مورد هدف قرار داده است اما فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه دارد.

باید رصدی از فعالیت‌های جبهه مقابل داشته باشیم. جبهه رسانه‌ای طرفداران انقلاب باید قدرت بیشتری پیدا کنند و افراد خبره را پشتیبانی می‌کنیم.
 
آیت‌الله سبحانی در این دیدار با اشاره به اینکه تعداد زیادی از ناشران دینی در قم فعالیت دارند، بیان کرد: تعداد زیادی از ناشران دینی در قم هستند و تقاضا دارند مشکل کاغذ چاپخانه‌ها حل تا رکود کار ناشران قم مرتفع شود.
 
این مرجع عظام تقلید تاکید کرد: ناشران درباره کاغذ باید از حمایت های ویژه وزارت ارشاد برخوردار شوند تا کارگرانِ چاپخانه‌ها و صحافی‌ها بیکار نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها