پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹
دانش‌آموزان داستان‌نویس زنجانی رتبه نخست جشنواره علوی را کسب کردند

حسین میرزایی، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دو دانش‌آموز دختر زنجانی موفق به کسب رتبه برتر در رشته داستان‌نویسی جشنواره علوی شدند.

حسین میرزایی، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان با اعلام خبر برگزاری جشنواره علمی ادبی فجر تا فجر با موضوع نماز گفت: با هدف ارتقا سطح اعتقادات دینی و مذهبی دانش‌‌آموزان برنامه‌های متعددی در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره علمی ادبی فجر تا فجر ویژه دانش‌آموزان، کودکان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، فرهنگیان و مربیان اجرا می‌شود، اضافه کرد: بخش دانش‌آموزی شامل کلیپ، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و ادبی خاطره و دل‌نوشته، داستان و قصه‌گویی است.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: 175 اثر دانش‌آموزی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. از این تعداد ۹۵ اثر برای مقطع ابتدایی، ۲۶ اثر متوسطه اول و ۲۷ اثر مقطع متوسطه دوم است.

وی همچنین از برگزاری جشنواره علمی غدیر خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ و آموزه‌های غدیر در سطح جامعه با استفاده از زبان هنر و ادبیات برگزار شد. دو دانش‌آموز زنجانی حدیث محمودی و امیررضا موسوی در رشته داستان‌نویسی موفق به کسب مقام نخست شدند. در مجموع 10 نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان زنجانی در رشته‌های پادکست، مقاله‌نویسی، داستان‌نویسی، فیلم مستند و خوشنویسی موفق به کسب مقام برتر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها