یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام شهر ایلام

به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مزار شهدای گمنام ایلام با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی استان و ناشران و نویسندگان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، به‌مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی  یکشنبه 22 آبان‌ماه، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی استان و تعدادی از ناشران و نویسندگان مزار شهدای گمنام شهر ایلام غبارروبی و به مقام شامخ آنان ادای احترام شد.
 
شرکت‌کنندگان در این آیین با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای گمنام را گرامی داشته و با آرمان های شهدا تجدید پیمان کردند.
 
علی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های گرانقدر جامعه اسلامی هستند و همه وظیفه داریم راه و منش این عزیزان را ادامه دهیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: هدف از برگزاری این آیین را تجدید بیعت و میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و تداوم راه شهیدان است انشاالله همه در این راه ثابت‌قدم باشیم و ارزش‌های والای اسلام را در جامعه زنده نگه داریم.

هوشمند بیان کرد: خون شهیدان، موجب بقاء و ماندگاری نظام اسلامی است. و همه مدیون خون شهدا هستیم. باشهدا عهد می‌بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم و برای ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای مخاطبان  از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از بیست‌ و یکم تا بیست‌‌و‌‌هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۱در سراسر کشور در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها