یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
برگزاری پویش «همه حاضر» با هدف تامین یک میلیون نوشت افزار ایرانی

پویش «همه حاضر» با هدف تامین یک‌میلیون نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار با شعار «هم من هم دوستم!» درحال برگزاری است.

محمد یقینی، مدیرعامل مجمع «ایران نوشت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به اجرای پویش «همه حاضر» بیان کرد: این پویش با هدف رساندن کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت شکل گرفته است. مقرر شده به کمک هم، یک‌میلیون بسته نوشت‌افزار ایرانی را به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار برسانیم.
 
وی ادامه داد: پویش «همه حاضر» یک کار کاملا مردمی است که نهادهای دولتی به‌عنوان پشتیبان و هم‌افزا، در آن حضور خواهند داشت و نقش مشارکت نهادهای خیریه و گروه‌های جهادی در آن پررنگ است.
 
یقینی با بیان اینکه هر سال یک بخش جدایی‌ناپذیر نوشت‌افزار ایرانی، توجه به دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار و کم‌بضاعت بوده است، گفت: در میان دانش‌آموزان سراسر کشور حدود یک‌میلیون نفر آن‌ها در تامین نوشت‌افزار خود برای مدرسه با مشکل مواجه هستند، در این میان سال‌های گذشته مجموعه اقداماتی در این زمینه انجام شده است.
 
وی تاکید کرد: امسال نخستین‌بار معاون رئیس جمهور، پای کار آمدند و قرار شد در قالب یک پویش ملی با حضور همه نهادهای حاکمیتی، دولتی و مردمی مشارکت داشته باشند تا به‌عنوان یک پویش ملی و ماندگار فعالیت داشته باشد.
 
یقینی با بیان اینکه پویش شهریور‌ماه امسال در حاشیه برگزاری هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت آغاز شد، عنوان کرد: هدف دیگر از تشکیل پویش «همه حاضر» که در یک مسیر چندبُعدی با اولویت تامین نوشت‌افزار ایرانی و معرفی توانمندی‌های این حوزه، پویش را برگزار کنیم.
 
به گفته وی، در آینده نزدیک قرار است که در حوزه‌های مختلف پوشاک، کفش، تامین کتاب‌های درسی یا کمک آموزشی نیز وارد شویم و تلاش داریم تا پایان مهر با مشارکت مردم و دستگاه‌ها طرح را به نتیجه برسانیم.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند از شماره کارت ۵٠٢٩-٠٨٧٠-٠١۴۵-٢٣۴۴ و کد دستوری *٧٨٠*٧٧# استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها