چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
نخستین شب شعر عاشورایی «در خیمه کلمات» در استان سمنان فراخوان داد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه از انتشار فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی «در خیمه کلمات» ویژه شاعران استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، علی فیض گفت: فراخوان نخستین شب شعر عاشورایی «در خیمه کلمات» با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی ویژه شاعران استان سمنان در مجتمع فرهنگی و هنری باران شهرستان سرخه برگزار می شود. 

وی افزود: این فراخوان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان و یک بخش ویژه که توجه به ویژگی های بومی عزای حسینی در استان سمنان شامل سنت ها، مراسم، شخصیت ها، اماکن و ... است، برگزار می شود.
 
فیض یادآور شد: به برگزیدگان این شب شعر 10 میلیون ریال به نفر اول و نیز افراد دوم و سوم به ترتیب هشت و شش میلیون ریال، چهار میلیون ریال به پنج نفر از افراد شایسته تقدیر و سه شاعر برگزیده نوجوان پنج میلیون ریال جایزه به سه نفر در بخش ویژه تعلق می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه مهلت ارسال آثار به این برنامه را تا پانزدهم شهریور و زمان برگزاری مراسم پایانی را بیست و سوم شهریور بیان کرد و اظهارکرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه فراخوان شعر عاشورایی سرخه واقع در بلوار بسیج، روبروی فرمانداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه یا از طریق پیام رسان واتساپ و ایتا به شماره تلفن 09192319802 ارسال نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها