سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
جدید‌ترین شماره نشریه انگلیسی‌زبان «نشر در ایران» منتشر شد

آژانس ادبی و ترجمه پل، دهمین شماره نشریه انگلیسی‌زبان «نشر در ایران» را منتشر کرد و در سرمقاله به چالش‌های موجود در صنعت نشر ایران پرداخت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، دهمین شماره مجله انگلیسی PUBLISHING IN IRAN MAGAZINE «نشر در ایران» از سوی آژانس ادبی و ترجمه پل برای معرفی نشر ایران در جهان، منتشر شد. شماره دهم مجله تمام رنگی نشر در ایران در ۳۴ صفحه منتشر و نسخه الکترونیکی آن در اختیار بیش از ۲۰۰۰ ناشر خارجی قرار گرفت. نسخه چاپی این نشریه در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتابی که آژانس ادبی پل شرکت می‌کند، توزیع می‌شود. نسخه الکترونیکی مجله در سایت www.pol-ir.ir قابل دسترس است.
 
سرمقاله این شماره به «‌چالش‌های صنعت نشر در ایران» اختصاص دارد. در بخش گزارش نیز به سه موضوع شامل  «حضور ایران در ۷۳ امین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت» «گزارش حضور آژانس ادبی پل در رویدادهای بین المللی نشر(پاییز ۱۴۰۰)» و «گزارش مبادلات رایت بین ناشران ایرانی با ناشران خارجی(پاییز ۱۴۰۰)» است.

حمید حسام، نویسنده حوزه دفاع مقدس، پدیده‌آورمنتخب این شماره از نشریه انگلیسی زبان «نشر در ایران» است. گفت‌و‌گو با حسین عابدینی، مدیر انتشارات سفیر اردهال و ابراهیم حسن بیگی، نویسنده همچنین معرفی برتر ایرانی برای ترجمه و نشر در کشور‌های خارجی از دیگر بخش‌های این شماره از نشریه «نشر در ایران» است. جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران در بخش معرفی رویداد‌های بین‌المللی فرهنگی و ادبی در ایران بخش دیگر این شماره از نشریه را به خود اختصاص داده است.
 
«گزارش کتاب‌های ایرانی در بازار‌های نشر جهان» و «اخبار» دو بخش دیگر جدید‌ترین شماره نشریه «نشر در ایران» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها