شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
واحد‌های چاپی مراقب باشند/سفارش چاپ برچسب تقلبی!

رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران به واحد‌های چاپی درباره احتمال سفارش لیبل و برچسب از سوی سودجویان هشدار داد.

احمد ابوالحسنی،‌ رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)،‌ از مراجعه عده‌ای شیاد و کلاهبردار به واحدهای چاپی، خبر داد و گفت: این افراد سودجو قصد سفارش لیبل و برچسب‌ تقلبی را داشتند به واحد‌های چاپی مراجعه کرده بودند. 
 
وی افزود: این افراد قصد داشتند با سفارش برچسب و لیبل، محموله‌ای  را در بازار بفروشند که خوشبختانه به هدف خود نرسیدند. 

 ابوالحسنی با بیان اینکه فعالان صنف چاپ، مراقب چنین افراد سودجویی باشند، عنوان کرد: چنانچه همکاران با سفارش‌های چاپی از این دست  مواجه شدند؛ بلافاصله مراتب را به اتحادیه چاپخانه‌داران و پلیس ۱۱۰ تهران اطلاع دهند.
 
به گفته وی، به‌دلیل حساسیت موضوع و نگرانی از تکرار جرائم مشابه، امروز‌(شنبه 16 مرداد) نشست مشترک با حضور رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و مقامات مسئول برگزار می‌شود.
 
ملزومات مورد نیاز چاپخانه‌داران تامین می‌شود
ابوالحسنی همچنین در ادامه درباره تامین ملزومات مورد نیاز فعالان صنعت چاپ نیز به (ایبنا) گفت: هفته گذشته هیات‌مدیره اتحادیه با جمعی از واردکنندگان کاغذ و مقوا و سایر کالاها جلسه داشت تا شرایط و زمینه برای تامین ملزومات مورد نیاز چاپخانه‌‌ها فراهم شود.
 
وی افزود: با برگزاری جلسات مختلف، مقرر شد، ملزومات و کالاهای مورد نیاز صنف به زودی از سوی واردکنندگان و تجار این حوزه در اختیار تعاونی چاپخانه‌داران قرار گیرد. بسیاری از همکاران، برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود با مشکلات جدی روبه‌رو هستند و در این زمینه تعاونی می‌تواند برای دسترسی بهتر و مناسب‌تر اعضا به این کالاها، آ‌ن‌ها را با قیمت مناسب در اختیار اهالی چاپ قرار دهد.
 
وی گفت: اگر فعالان حوزه چاپ یا چاپخانه‌های علاقه‌مند قصد سرمایه‌گذاری در زمینه واردات و تامین ملزومات چاپ را دارند می‌توانند وارد عمل شوند و از طریق تعاونی در این زمینه اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها