سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
«بازیافت پسماند تخته فیبر با دانسیته متوسط» در بازار کتاب

کتاب «بازیافت پسماند تخته فیبر با دانسیته متوسط» به همت اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و ازسوی انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل، کتاب «بازیافت پسماند تخته فیبر با دانسیته متوسط» با رویکردی به رشته‌های مهندسی صنایع چوب، فرآورده‌های مرکب چوب و بازیافت در مقطع کارشناسی و ارشد به همت دکتر بیتا و آیدا معزی‌پور و دکتر محمد احمدی، از اعضای هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تألیف شده است.

به اعتقاد مولفان این اثر، MDF در حال حاضر پرمصرف‌ترین پانل چوبی در ساخت مبلمان و کابینت است و از آنجا که اطلاعات مناسبی درباره بازیافت پسماند آن وجود ندارد، نیاز به یک منبع منسجم مشهود بود؛ از این رو به نظر می‌رسد این کتاب با تبیین روش‌های مختلف بازیافت پسماند MDF، بتواند ویژگی‌های الیاف بازیافت شده از جنبه‌های مختلف، استفاده از پسماند MDF در ساخت فرآورده‌های مرکب چوبی مختلف، پیرولیز پسماند و تبدیل آن به محصولات متنوع را تشریح و در این امر کمک کند.

کتاب «بازیافت پسماند تخته فیبر با دانسیته متوسط» در 6 فصل و 122 صفحه، به قیمت 40 هزار تومان، از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل وارد بازار نشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها