پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
استان قم با مشارکت 83 کتابفروشی در طرح بهارانه کتاب 1400 حضور دارد

روح الله کریمی رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اعلام این خبر که نرخ مشارکت کتابفروشی‌های استان قم نسبت به طرح زمستانه 99 افزایش داشته است از مشارکت 83 کتابفروشی در طرح بهارانه کتاب 1400 خبر داد.

روح الله کریمی رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، گفت: طرح بهارانه کتاب 1400 به مدت 7 روز از 17 تا 24 خرداد در کتابفروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور اجرا می‌شود.
 
وی درباره آمار ثبت نام طرح زمستانه کتاب و مشارکت کتابفروشی‌ها در این طرح گفت: بر اساس آمارهای منتشر شده 825 کتابفروشی از سراسر کشور برای حضور در طرح بهارانه کتاب 1400 اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
رئیس اداره فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: کتابفروشی‌های استان قم در این طرح نسبت به طرح زمستانه کتاب 99 با مشارکت بیشتری در طرح حضور دارند. مطابق آمار 83 کتابفروشی در استان قم در طرح طرح بهارانه کتاب 1400 شرکت کرده‌اند که با این مشارکت استان قم بعد از استان تهران و خراسان رضوی در رتبه سوم قرار دارد.
 
کریمی تصریح کرد: میزان یارانه خرید برای کتاب ها ۲۰ درصد است و حداکثر یارانه اختصاصی هر کتابفروشی و میزان و درصد مشارکت کتابفروشی ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح، تعیین و قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد.
 
این مقام مسئول در پایان گفت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر 200 هزار تومان است که سقف یارانه خرید برای هر 40 هزار تومان مشخص شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها