پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
مسابقه کتابخوانی از کتاب «فرمانده پیشتاز» در آذربایجان‌غربی

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: مسابقه کتابخوانی از کتاب «فرمانده پیشتاز» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در آذربایجان‌غربی برگزامی‌شود.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: مسابقه کتابخوانی  از کتاب «فرمانده پیشتاز» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی و با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر  به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند تا 31 خرداد ماه، با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir  و ثبت نام در سایت، از بخش مسابقات کتابخوانی در این مسابقه شرکت کنند.

معصومی با بیان اینکه همچنین شرکت کنندگان می‌توانند فایل کتاب «فرمانده پیشتاز»، اثر مصطفی قلیزاده علیار را  از این سامانه دریافت کنند، بیان کرد: این مسابقه در سطح ملی  و وِیژه بزرگسالان می‌باشد و به برگزیدگان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: فرمانده پیشتاز، حماسه سردار شهید حمید باکری داستان زندگی شهید باکری از بدو تولد تا شهادت و شرح دلاوری‌ها و رشادت‌های او در میدان جنگ است. این کتاب را مصطفی قلی‌زاده علیار نوشته است و انتشارات صریر منتشر کرده است. 

وی بیان کرد: نویسنده‌ کتاب تلاش کرده است تا با ارائهٔ روش زندگی، سیرهٔ جهادی، مدیریت فرماندهی، منشهای والای انسانی، طرز تفکر، سرچشمهٔ اندیشه‌های گران‌ارج و الگوی کرداری حمید باکری را زنده نگاه دارد. او این کتاب را با استفاده از منابع مکتوب و همچنین گفتگو با دوستان و همرزمان شهید باکری، نوشته است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها